Saturday, February 18, 2012

Vemma Malaysia adalah pasaran luar USA kedua tertinggi. Tahniah!

Masa berjalan begitu pantas, dalam tak sedar dah hampir dua minggu saya tidak sempat meng update blog ni. Dalam masa dua minggu lebih ni, saya sempat menghadiri home party kawan2 vemma saya. Memang seronok dapat berkongsi ilmu dengan orang orang yang serius dan positif.  Bertemu dengan brand partner vemma yang lain yang berada di Perak , Terengganu dan Kelantan dan juga menghadiri event event vemma yang lain...dan yang terakhir, menghadiri meeting dengan Director Of International Business, Mr Benjamin Thibaudeau yang terbang dari USA semata mata untuk bertemu V Elite Member Malaysia . Meeting juga di hadiri oleh Product Manager Malaysia, Dr Abraham bersama dengan CEO Vemma Asia, Mr Kenneth Koh dan Manager Vemma Malaysia, Farah Abdullah. 



Berita yang paling menggembirakan, Malaysia adalah pasaran luar USA yang kedua terbesar! Syabas Vemma Malaysia.  Vemma Nutrition Company amat berbangga dengan pencapaian Malaysia.  Pelbagai cadangan di kemukakan untuk membantu Vemma Malaysia untuk lebih berjaya dan hebat .

Tidak sabar rasa nya menunggu produk terbaru dari Vemma iaitu Bode untuk masuk Malaysia. Sabar ya... Bode pasti akan sampai juga. Produk yang baru di lancarkan pada Januari 2012 memang meletop letop di pasaran.  Bode mampu membantu anda getting slim and fit berdasarkan pelbagai testimoni yang di tunjukkan di web ini. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...