Saturday, February 4, 2012

Presidential Terbaru- Razrul Anwar Rosli dan VMN

Pejam celik pejam celik, dah habis rupanya bulan Januari. Cepat sungguh masa berlalu kan. Mungkin masih belum terlambat untuk saya share aktiviti terbesar terakhir di bulan Januari yang lepas. Apa lagi....dah tentulah Millionaire night untuk meraikan jutawan ke 3 Vemma iaitu Presidential Razrul Anwar Rosli. Tahniah Razrul. Anda telah membuktikan apa yang anda selalu kata kan..iaitu "tiada yang gagal di Vemma, yang ada hanyalah orang yang putus asa" . Jika Presidential Razrul kita putus asa....dah tentu dia tidak akan berada di kedudukan sekarang ini.


Bersama CEO Vemma Asia, Mr Kenneth Koh ketika menerima pengiktirafan antara pendapatan tertinggi ketika itu (2008). Gambar kanan bersama Star Executive Farez bersama kereta sport masing2...almaklumlah orang muda..belum mencecah 30 thn dah mampu memiliki kereta spot idaman yang bernilai ratusan ribu. 



Antara gambar gambar lama ketika baru mengenali beliau di awal tahun 2009. Orangnya sangat sangat cool dan tutur kata di jaga.Orangnya sangat sangat postif. Sangat jarang dengar beliau mengeluh atau berkata negetif.  Terkenal sebagai Mentor Sepanjang Zaman  memandangkan kesungguhan beliau memimpin network dan tidak pernah berhenti. Sangat aktif di dalam semua aktiviti Vemma.  Saya boleh gerenti, darah yang mengalir dalam tubuhnya adalah darah Vemma!




Antara gambar ketika Vemma Millionaire Night (VMN) - The Red Nite di Eastin Hotel . VMN juga di sertai oleh 2 jutawan Vemma yang lain iaitu Star Presidential Norsalehin dan Presidential Siti Fadzillah.  Tidak ketinggalan juga, Vemma Asia CEO iaitu Mr Kenneth Koh . Lihatlah bertapa meriahnya brand partner vemma terutamanya team NVC . Antara yang kelihatan dalam gambar termasulah Executive Zahid, Star Platinum Jamaliah, Star Platinum Fahrurrazi, Platinum Azlina, Diamond Norizan, Diamond Norhaliza, Diamond Sharmila, Diamond Suriana,Diamond Salimah, Diamond Siti Juliana, Diamond Shahrizal, Diamond Nestle (dari Filipina), Diamond Sabariah dan of coz saya sendiri, Executive Siti Hajjar. Tahniah kepada Vemma Asia yang menganjurkan event yang hebat.

Jika anda bercita cita tinggi..inginkan kebebasan masa dan kewangan, jom sertai kami. Bisnes paling happening...sempoi  dan paling penting....Vemma adalah lubuk duit. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...