Friday, January 27, 2012

Pencen Sihat & Bergaya Jaffarran dan Khalid Omar

Rasanya baru aje saya menulis tentang kejayaan abang pencen Jaffarran Suhaimi mencapai ranking Diamond Leader pada awal minggu Januari 2012 yang lepas. Tak sampai sebulan, beliau naik rank lagi... Kini beliau bergelar Platinum Leader Jaffarran Suhaimi, 56.  Hebat dan sangat hebat. Pujian patut di berikan juga kepada upline beliau , abang pencen juga... Platinum Khalid Omar, 58. Pak Khalid juga, naik dua pangkat sekali gus dalam tempoh tak sampai sebulan juga. Both of you ... memang sangat sangat hebat.  Anda telah membuktikan, umur bukan penghalang untuk berjaya. Kalo abang pencen bule berjaya...surirumah boleh berjaya....student boleh berjaya....tak kan anda tidak boleh...

Pencen Sihat & Bergaya , Platinum Jaffarran (kanan) dan Platinum Khalid Omar (kiri-upline)




Both of them, yang saya lihat mempunyai keazaman dan matlamat yang jelas. Agak low profile pada mulanya, tetapi rupa rupanya dalam senyap mengatur strategi. Tidak mengenal erti penat atau putus asa. Sentiasa berusaha. Bayangkanlah ya...hampir semua yang di enrol akan mengambil pakej diamond...pakej terbaik di vemma. Tak der perkataan lain yang  sesuai...Anda berdua memang hebat. Tahniah! Kalo nak tahu rahsia mereka..kita jumpa mereka di Vemma Millionaire Night Sabtu malam ni di Eastin Hotel. 

Jadi, untuk mereka di luar sana, yang masih berkira kira untuk join atau tidak bisnes ni..janganlah tunggu tunggu lagi. Hubungi enroller anda segera. Upgrade dan jadi part of our successful team di vemma SEKARANG.



Bersama Menuju Ke Puncak Kejayaan
Executive Siti Hajjar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...