Tuesday, January 17, 2012

Roadshow To Johor, Melaka dan BP di Alor Setar

Wah..tak lama lagi, kawan kawan kita berbangsa cina akan menyambut Tahun Baru Cina. Tahun ni , memang raya sakan la..bukan apa...sekolah pun ada yang cuti sampai seminggu.....Ada yang dah merancang nak berjalan bersama keluarga atau menziarahi kawan kawan. Bagus juga tu kan. Tapi apa apa pun, sebelum bercuti, kita penuhi dada kita dengan ilmu dulu. 

Di Vemma misalnya, ada pelbagai aktiviti yang ahli vemma buat , hanya untuk membantu anda supaya lebih berjaya dalam bisnes ni. Ini bisnes anda...jadi buatlah yang terbaik untuk bisnes anda.  Kalau tak der ilmu..susah juga nak buat bisnes kan...sebab tak paham.  Jadi, sekiranya anda berada berhampiran dengan lokasi di bawah ini, hadirkan lah diri...bukan untuk kebaikan sesiapa..tapi untuk bisnes anda sendiri. Yang bagusnya, ilmu di Vemma ni semuanya percuma! Terbuka pada semua, member dan non member. So, apa tunggu lagi......JOMMM...


Road Show di  Johor dan Melaka : Rabu 18 Jan dan Khamis 19 Jan 2012 - 9pm-11pm
Orang orang di Johor dan Melaka, jangan lupa ya...  Lihat poster di bawah.




Bisnes Preview di Alor Setar: Jumaat 20 Januari 2012 .Jam 3-5 petang.  Lihat peta di dalam poster ini. So orang Kedah dan orang-orang utara yang lain..datanglah ya...bawak kawan2 dengar sekali. Perkara yang baik perlu di kongsi.


Tahniah pada kak Rodziah Ismal dan Nor kerana mengambil initiatif mengadakan prebiu ini untuk orang orang utara. Lepas ni akan lebih ramai Jutawan dari utara ni.... Jom kita sertai mereka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...