Sunday, January 15, 2012

Royal Ambassador, Clay Jackson

Alhamdulillah...walaupun hari ni agak sibuk dengan urusan persekolahan anak yang masih belum selesai, sempat juga saya coret sikit di blog ni untuk share dengan anda semua. Apa lagi...tentulah mengenai vemma. 
Kali ni, saya nak share mengenai kunjungan Royal Abassador Clay Jackson ke Vemma Malaysia baru baru ni. Apa yang saya boleh katakan, sharing yang best sangat! Rugi siapa yang tak dapat hadir.

Siapa Clay Jackson ni (CJ) . Dia ni pun kira upline kita jugak...sebab Matt Morrow pun adalah di bawah direct enrollement dia. Matt Morrow ni pula adalah upline Jutawan Pertama Asia, Norsalehin.

CJ memang unik. Peminat oren yang setia. Pasti ada sahaja yang dipakai atau dibawanya  berwarna oren!    Cincin oren la, handbeg oren....jam oren, badge oren, baju oren.....macam macam....Cara mudah untuk tarik perhatian orang. Cara mudah untuk memulakan bicara. Yes ! Oren telah membuatkan ramai orang jadi kaya. Nak tahu? Tanyalah saya....! 

Memang darah yang mengalir dlm badan CJ ialah darah Vemma. Beliau sanggup meninggalkan keluarga untuk mencapai impian. Impian yang cukup besar. Beliau adalah orang yang bertanggungjawab melahirkan Vemma Afrika. Jom kita lihat video mengenai beliau.


Berikut  adalah beberapa photo ketika kunjungan beliau ke Malaysia pada 13 dan 14 Jan 2012 yang lepas. Meriah dan amat teruja!



Bersama Menuju Ke Puncak Kejayaan...
Dream Big Dream.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...