Wednesday, January 11, 2012

Kejayaan Luar biasa -Star Platinum Jamaliah Ghazali


Salam kawan kawan semua. Tak habis lagi nak share testimoni orang berjaya ni.  Bahang masih terasa. Kesungguhan dan keterujaan beliau terhadap bisnes vemma memang sangat luarbiasa. Testimoni kali ini yang saya nak share ialah testimoni dari Star Platinum Jamaliah Ghazali. Beliau ni kira generasi ke 5atau ke 6 la...tapi hubungan kami dalam team masih rapat.


Pertama kali saya melihat beliau di vemma ofis, memang nampak keikhlasan dan kesungguhan. Jauh di sudut hati saya berkata ketika itu...dia boleh pergi jauh.. Alhamdulillah...memang betul tekaan saya. Sepanjang mengenali beliau, beliau seorang yang aktif, independent,  amat ceria, sangat fokus, merendah diri, menghormati,  sistematik, penyayang dan pemurah. Mungkin kerana itulah rezeki beliau amat murah di vemma. The more you give...the more you will get... Itu antara yang beliau amalkan. Jika berada bersama beliau...keceriaan dan kesungguhan akan membuatkan sesiapa pun rasa teruja dan bersemangat. Tahniah Cikgu. Kejayaan ini memang layak berdasarkan kesungguhan dan komitment 300% yang di berikan. Tak pernah negetif, tak pernah kata NO. We proud of you.



Jom kita lihat testimoni beliau.




     





MY VEMMA STORY : STAR PLATINUM JAMALIAH GHAZALI

Saya mula jadi member VeMMA pada Julai 2010, kerana tertarik dengan kehebatan produknya. Setelah diberi penerangan tentang peluang jana pendapatan di VeMMA oleh upline saya Exec Mohd Zahid Saaizan, saya mula buat bisnes ini secara serius mulai Oktober 2010. Kata-kata yang beliau sering ucapkan“VeMMA lubuk duit”, adalah benar dan saya dah buktikannya, dalam masa setahun, alhamdulillah saya dapat lebih RM100,000.00, hanya secara part-time…..






Saya tak mahir IT, tapi keinginan untuk belajar dan berjaya dalam bis VeMMA sentiasa membara dalam diri saya. Walaupun sibuk dengan tugas saya sebagai seorang guru, namun itu semua tidak menghalang saya untuk menjalankan bisnes ini. Pengurusan masa sangat penting supaya tugas hakiki dan tugas sebagai seorang isteri & ibu tidak terabai.



Berikut adalah antara pencapaian saya di VeMMA :

1.         April 2011, capai rank Diamond Leader
2.         Di VeMMA Asia Convention (Genting Highland) :
a. menerima USD 1500, top enroller iaitu extra USD50 bagi setiap PM yang mengambil Ultimate Pack dari Mac 2011 – Jun 2011 (30 PM x usd 50 = usd1500)
b. menerima USD 1000, top 10 enroller dalam Vemmabuilder.
3.         Dapat free ke VeMMA Convention 2012,  Caesars Palace, Las Vegas kerana berjaya enroll 50 ultimate/bisnes pack dalam masa setahun.
4.        Disember 2011, dapat dua rank dalam masa 2 minggu iaitu Platinum dan Star Platinum
5.         Disember 2011 : 6 orang downline dibawah saya naik rank iatu :
a. PL Azlina Ahmad
b. DL Dr Mohd Reeyat Abd Rahim
c. DL Kadariah Mat Ali
d. DL Suriana Yaacob
e. DL Sharmila Lamzah
f. DL Salimah Kassim


Untuk berjaya di VeMMA, ada beberapa perkara yang perlu kita ambil perhatian :


1. Kenalpasti keistimewaan VeMMA :
a. Produk yang hebat :  “The Most Powerful Liquid Antioxidant in the world, diakui 350,000 pakar perubatan, minum 2 ounce sehari boleh dapat 12 vitamin & 65 mineral.
b. Syarikat yang kukuh, top ranking Networking Company di USA, ada di lebih 59 buah negara, telah melahirkan  50 jutawan didunia.
            c. Pelan ganjaran yang sangat lumayan, adil & boleh diwarisi
d. Boleh dilakukan secara online dan offline. Jika secara online, anda dibantu oleh system support Vemmabuilder yang sangat hebat.
            e. Pasaran luas (worldwide)
            f. Sistem auto delivery product


2. Persediaan yang perlu dibuat :
a. Sentiasa belajar : sentiasa bertanya upline & leader,  hadir ke Bisnes Preview dan event yang dibuat oleh VeMMA.
b. Konsisten, jangan sesekali give up, yakinlah dengan prinsip “Orang yang berusaha, PASTI BERJAYA!”
            c. Yakin dengan apa yang dibuat “BELIEVE TO SEE, NOT SEE TO BELIEVE”
           

   

Sama-samalah kita berusaha untuk kebahagiaan & kecemerlangan hidup dunia & akhirat……


Perkongsian Ikhlas dari saya,
Jamaliah Ghazali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...