Friday, January 13, 2012

Vemma Aktiviti Bulan Januari 2012

Salam jumaat kengkawan semua. Wah, hari ni bonus masuk lagi. Tak payah tunggu hujung tahun, tak payah tunggu appraisal, tak payah kipas sesapa, di Vemma, anda buat, anda dapat. Lagi banyak anda buat, lagi banyak anda dapat. Buat sama-sama, sama sama dapat. Yang bagus, bonus masuk terus dalam akaun tu..

Anda dah baca banyak testimoni kejayaan yang hebat hebat belaka. Mereka ni memang dah sah merasa income mingguan, ada yang 4 digit seminggu, ada yang 5 digit seminggu. Anda perasan tak, apa sifat sifat yang ada pada mereka. Ya, mereka semua adalah orang yang sangat positif, tidak putus asa dan rajin sertai event vemma, rajin pergi ke majlis majlis ilmu bersama rakan rakan vemma.

Jom kita duplicate orang yang berjaya dan sertai Event Vemma terdekat. Jangan bertangguh untuk berjaya. Tak perlu nak tanya bini ke, tanya nenek ke, tanya kawan ke... Sesuatu yang baik perlu di percepatkan.

Rasanya belum terlambat lagi untuk saya update vemma aktiviti untuk bulan ni. Anda juga boleh rujuk di http://www.vemmaasia2u.com

Jom jumpa Jutawan Royal Ambassador Clay Jackson yang di terbangkan khas dari USA untuk bantu anda. Hari ni, 13 Jan 2012 Jumaat 8.30 malam di Vemma office, PJ dan juga Hari Sabtu 14 Jan 2012. Percuma je. Terbuka kepada semua , yang belum member pun boleh datang.




Untuk mereka yang berada di Kota Kinabalu, Ahad ini 15 Jan 2012 bertempat di Promenade Hotel. Anda mesti hadir . Dapatkan rahsia dari orang2 yang sudah berjaya di Vemma. Jom




Pastikan anda jangan terlepas juga event yang hanya di adakan setahun sekali ini. Sharing dari 2 jutawan Vemma. Rasakan aura. Dapatkan rahsia dan tiru apa yang mereka buat. Dapatkan tiket segera sebelum habis. Hubungi terus vemma office 03-79552222 (10am-7pm) atau hubungi terus enroller anda. Terbuka kepada semua member dan non member.

Hari Sabtu , 28 Jan 2012 di Hotel Estin, Damansara.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...