Thursday, January 12, 2012

Pencen Bergaya- Diamond Leader Jaffarran Suhaimi

Salam teman teman semua. Dah baca posting posting saya sebelum ini kan? Kisah kejayaan rakan-rakan kita di dalam bisnes Vemma ini... . Memang Hebat kan? Yang paling hebat, kejayaan ni datang dari mereka yang pelbagai latarbelakang. Ada yang suri rumah. Ada yang duduk jauh, yang sibuk bekerja, ada yang rabun dan buta IT dan paling terbaru, abang pencen pun ada. Jadi, kesimpulannya, sesiapa pun boleh berjaya di vemma,  tidak mengenal usia, jantina, tahap pendidikan atau kemahiran/pengalaman.  Vemma mampu membantu mencapai impian anda.


Diamond Leader terbaru ialah saudara Jaffaran Suhaimi.  Sudah Pencen. Tapi masih mampu menjadi Diamond Leader pada minggu ke 2, 2012 selepas join vemma lebih kurang 3 bulan sahaja. Beliau adalah leader pertama di lahirkan di Vemma dalam tahun 2012 !  Wah,  Hebat sungguh. Ini lah yang dikatakan Pencen Bergaya. Tahniah En Jaffaran !





Kalo abang pencen bule buat...tak kan anda tak boleh buat? Anda yang menentukan kejayaan anda. Pilihan di tangan anda. Jom sertai kami di Vemma!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...