Monday, September 3, 2012

Bahang Vemma Asia Convention 2012 makin terasa

Lihat flashback Vemma Asia Convention di Genting 2011... 




Tinggal beberapa hari lagi, akan berlangsung event terbesar Vemma iaitu VAC, Vemma Asia Convention 2012- Believe di Sunway Hotel, Resort & Spa di Petaling Jaya pada 15 September 2012. Event tahunan terbesar Vemma di Asia ini akan di sertai oleh Vemma Singapore, Vemma Indonesia, Vemma Taiwan, Vemma Hong Kong dan juga oleh Vemma USA dan Australia.

Jika anda tak dapat hadir ke VAC di Vegas pada awal tahun ini  atau di lain lain tempat seperti di Europe dll, anda patut hadir ke Event ini. Mana tau kot selepas ini VAC Asia ini di adakan di negara asia yang lain....so, jangan lepaskan peluang. Sementara dekat ni...dapatkan tiket segera.


Lihat kemeriahan ketika team Vemma Malaysia membuat konvoy ke Sunway pada bulan pertengahan Ramadan yang lepas...memang teruja ! Pastikan anda sebahagian dari sejarah yang akan di cipta pada 15 September nanti ya.



Ramai speaker2 hebat telah di jemput untuk share pelbagai ilmu kejayaan yang bukan sahaja sesuai untuk bisnes Vemma, malah untuk bisnes bisnes yang lain juga. Jadi event ni memang sesuai untuk semua. Kita lihat sapa yang akan hadir. Antaranya ..

Darren Hardy. 
Baca mengenai beliau di http://darrenhardy.success.com/about/



Bob Proctor



Star Royal Ambassador- Tom Alkazin



Royal Ambassador- Matt Morrow


Sudah tentu, CEO dan Founder Vemma, BK Boreyko juga akan bersama kita.

Selain dari mereka, ramai lagi leader2 tempatan dan Asia juga akan hadir untuk memeriahkan dan membuat perkongsian kejayaan. Pada sebelah malamnya pula , akan di adakan Launching Produk Bode , produk melansing badan yang amat berjaya setakat ini. Banyak offer manarik nanti. SDo, jangan lepaskan peluang ya. Dapatkan seat anda segera.


Baca detail selanjutnya mengenai Bode ini di http://bit.ly/19zrbpM .  Lihatlah tertimoni kejayaan. Anda berminat, hubungi introducer anda atau saya sedia membantu.



Together to the Top
Siti Hajjar Abdul Majid
Star Exe Vemma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...