Thursday, March 15, 2012

Event Mesti Hadir-Vemma Fast Start Training 7 April 2012


Inilah event yang di tunggu tunggu tahun ni. Event yang mengumpulkan Jutawan jutawan Vemma peringkat antarabangsa dan juga Malaysia.  Perkongsian yang hebat dari mereka selain dari brand partner lain di Malaysia yang sudah berjaya. Event yang pasti membuatkan anda teruja dan merubah diri anda dari insan biasa kepada insan yang luar biasa. Anda pasti akan pulang dengan ilmu penuh di dada dan semangat untuk berjaya yang membara.

Antara mereka yang akan hadir untuk berkongsi rahsia termasuklah Royal Ambassador, Tom Alkazin yang baru baru ni menerima pengiktirafan di Vemma Convention di Caesars Palace, Vegas, sebagai penerima bonus tertinggi vemma tahun 2011 iaitu sebanyak  USD8.4 juta ! Atau pun lebih kurang RM 2.1 juta sebulan !!!! Wow...sangat sangat lumayan. Anda pasti hendak tahu, bagaimana beliau boleh mencapai pendapatan hingga setinggi ini. Apa yang telah beliau lalui? Apa yang telah beliau lakukan? Tom pun seperti kita semua juga pada awal penglibatan dalam vemma...bermula dengan xero juga. Tapi, apakah yang membuatkan beliau terus kekal dengan vemma.? Anda hendak tahu? Anda perlu hadir. Beliau datang dari USA bersama anak beliau Star Ambassador Brad Alkazin (juga Top Earner) semata-mata untuk berkongsi rahsia ini dengan anda !

Seorang lagi yang akan berkongsi rahsia,  juga Top 5 earner iaitu Royal Ambassador Mat Morrow yang mengumpul USD3.1 juta ! dan juga Star Ambassador Peter Francis yang mengumpul USD1.7 juta !


Video di sekitar pengiktirafan Top 25 Earner di dalam Vemma



Siapa yang perlu hadir di event ini?

  • Ahli Vemma dan Bukan Ahli Vemma
  • Orang dewasa berumur 18 tahun ke atas
  • Orang yang berminat untuk lebih berjaya, sihat dan kaya
  • Orang yang ingin mencari peluang dan melebarkan jaringan perniagaan
  • Orang yang ingin menambah pendapatan secara part time atau full time

Jika anda adalah antara orang di atas dan anda seorang yang bercita cita tinggi, berkeyakinan tinggi, dan positive dan ingin BERJAYA,  Vemma adalah pilihan yang tepat. Malah,Usahawan , Jutawan , Pengarang novel motivasi terkemuka dunia iaitu Mr Robert Kiyosaki juga mengsyorkan Network Marketing sebagai bisnes terbaik untuk orang yang inginkan KEJAYAAN DAN MEMBANTU ORANG UNTUK BERJAYA. Network marketing adalah bisnes pilihan di abad ini. Lihat video di bawah.  Jika kita hendak berjaya , buatlah dan tirulah apa yang orang berjaya sudah buat.  Orang berjaya buat semua perkara yang orang tak berjaya tidak mahu buat. Keluarlah dari zon keselesaan anda.



Selain dari perkongsian dari orang orang yang sudah berjaya, ada banyak lagi aturcara yang sudah di rancang untuk anda. Pastikan anda hadir dan pastikan anda adalah sebahagian dari sejarah yang akan di cipta. 

Tiket boleh di beli terus dari vemma office, sila hubungi 03-79552222 (10am-7pm)  atau boleh hubungi terus upline/enroller anda. Sekiranaya anda tidak tahu nak merujuk pada siapa, sila email maklumat anda ke email saya di myvemmaworld88@gmail.com .  Anda boleh membeli sebanyak mana tiket dan semua boleh join termasuklah yang belum menjadi ahli vemma. Jumlah tiket yang di keluarkan amat terhad. Jadi, pastikan anda booking dengan buat pembayaran segera untuk mendapatkan seat hadapan.  Janganlah datang seorang, bawak lah kawan anda atau prospek anda. Ini adalah peluang untuk anda mengembangkan bisnes anda melalui BORROW POWER EVENT.

Bersama Menuju Ke Puncak Kejayaan
Star Executive Siti Hajjar



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...