Tuesday, March 13, 2012

Sejarah terus dicipta. Malaysia-London-Vegas

Salam 1 Malaysia. Wah cepatnya masa berlalu ya. Semuanya berjalan begitu pantas di Vemma ni. Sedar tak sedar, dah hampir dua minggu saya tak sempat mengkemas kini blog saya ni.

Macam macam berlaku dalam tempoh 2 minggu lepas. Vemma ni memang real happening la. Penuh dengan cerita cerita kejayaan dan kegembiraan. Saya rasa bangga menjadi sebahagian dari Vemma. Pada mereka yang belum join tu, saya amat alu alu kan kehadiran anda.  Jom jadi sebahagian dari kami..dan kita cipta sejarah bersama. Kita capai impian bersama. Di Vemma, Misi kita ialah "PEOPLE HELPING PEOPLE" . Tiada yang mustahil jika anda BELIEVE...

Posting saya kali ini panjang sikit. Sebab banyak benda nak share. Almaklumlah, dah 2 minggu tak update. Pada penghujung bulan Feb yang lepas, seramai 7 orang dari team NVC  mula meninggalkan tanah air untuk ke Vegas, USA. Perhentian pertama mereka sebelum ke Vegas ialah kota London !  Wah, seronok betul ya. Ada yang tak pernah berangan untuk ke luar negara, tiba tiba boleh sampai. Jika tidak kerana Vemma, tak tahulah boleh sampai London ke tak.... Selepas dua hari di London, mereka terbang pula ke Las Vegas.  Tempat tumpuan ialah  di Caeser Palace di mana berlangsung nya upacara gilang gemilang Vemma Konvensyen dari 1-4 Mar 2012.   Kita lihat gambar gambar mereka.


Amboi. Gembira betul leade leader kita ni bersama Presidential Siti Fazilah ketika di kota London ya... 

Caesars Palace , Vegas , tempat berlangsungnya Vemma Konvensyen 2012

BELIEVE - Tema Vemma tahun ini

Kereta BMW yang menanti di USA jika anda mencapai ranking tertentu di Vemma. Lumayan!

Pemandangan Malam Las Vegas - The Sin City

Amboi, Executive Zahid kita macam dah nak terbang dah....

Berehat, selepas penat bershopping di Vegas

Executive Zahid Saizan ketika menerima plaque dari CEO BK Boreyko. Team member yang juga menerima pengiktirafan ialah Star Platinum Jamaliah Ghazali, Platinum Jaffaran, Platinum Azlina Ahmad, Platinum Khalid Omar dan Diamond Nordin. Tahniah Team. Anda semua memang hebat. Teruskan kecemerlangan.

Top 25 Earner di Vemma. Paling tinggi di terima olah Royal Ambassador Tom & Bethany Alkazin sebayak lebih USD 8 juta !!! Vemma tidak pernah lambat membayar brand partner nya yang layak. Bonus di bayar mingguan terus ke akaun anda. Tak kan nak tengok aje. Suatu hari nanti,  salah seorang dari kita di Malaysia pun akan mencapai pendapatan sebegini. Tiada yang mustahil asalkan kita terus berusaha, stay positive and stay in the business. Just believe and do. Quitter never win. Winner never Quit ...so be the Winner!

Sempat jugak posing tu...



Star Platinum Jamaliah, Executive Zahid Saizan dan Platinum Azlina tak melepaskan peluang bergambar bersama Royal Ambasador Matt Morrow...atuk kami di USA ni.  Matt mengumpul lebih USD3 juta setahun!

Presidential Razrul Anuar berkongsi cerita di pentas Vegas, JIka nak ada slot sharing sendiri sebegini dan di saksikan oleh ribuan perwakilan Vemma dari seluruh dunia... Fight for Presidential... Yakin boleh...Believe !





Lihat video recap Konvensyen Vemma 2012 ini




Ok. Itu cerita di London dan di Vegas. Tapi apa pula jadi di Malaysia ketika itu.  Di Malaysia juga, team NVC juga mencatat sejarah tersendiri juga. Kejayaan demi kejayaan di cipta. 


Syukur, ada 10 kenaikan pangkat dari Malaysia di mana separuh darinya adalah dari team NVC. Alhamdulillah, saya berjaya naik selangkah lagi ke Star Executive. Tahniah kepada team member yang lain, Imran Huzaina dan Halimatus Saadiah yang kedua dua kini bergelar Platinum Leader. Tahniah kepada Diamond Baru kita , Nordin Saad (juga pergi ke Vegas) dan Fazilah Meor Idris dari Perak. Kesemua kami mempunyai latar belakang yang berbeza. Surirumah, orang dah pencen...orang yang bekerja  yang sangat sibuk...semua pun boleh berjaya. Vemma memberikan satu system yang sesiapa pun boleh buat dan berjaya jika anda hendak. Lihat lah peluang di depan anda, jangan mencipta alasan. 

Share posting ini ya dengan rakan rakan anda.

Together To The Top
Siti Hajjar


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...