Wednesday, May 23, 2012

Siapa kata orang baru tak boleh?



Hendak seribu daya, tak ndak seribu dalih ! Hari ini saya memang benar benar teruja. Sah lah, sesiapa pun boleh berjaya tak kira baru atau lama, tua atau muda. Tidak ada istilah orang baru tak boleh potong orang lama, dan tak der istilah orang baru tak boleh berpendapatan lebih dari orang yang lama.  Itulah istimewanya bisnes network marketing. Kalau anda bekerja makan gaji...dah sah and confirm, anda tak mungkin naik pangkat dari bos paling besar (owner) anda dan memang sah anda tidak akan dpt gaji lebih dari dia...walaupun overtime 24 jam sekali pun...betul tak? . Jangan cerita lah jika anda baru kerja sebulan atau dua...confirm belum tentu...silap hari bulan...hanya pegang jawatan berstatus kontrak aje. 


Saya nak share bbrp kejayaan yang membanggakan dari orang2 baru di vemma ni. Mereka tidak mencipta alasan jika nak berjaya.

Diamond Leader baru, Suraya dan suami, Zainuddin, hanya join vemma sebulan lebih aje...kini dah mampu dpt pendapatan tambhan lebih RM3ribu sebulan. Mereka ni buta IT dan jauh pulak dari upline,tinggal di Sabah, tapi masih boleh berjaya...Hebat kan? Hendak atau tak ndak aje...



Lagi seorang leader di lahirkan....mmg sangat sangat fresh...baru seminggu join vemma..!

Ini memang sgt luarbiasa. Jika Eddie boleh....anda pun boleh... Pada bulan pertama dia join ni, dah confirm 5 digit income dah... tak payah tunggu kerja 10 tahun atau 20 tahun.  Anda yang tentukan.


Jadi, kepada yang di luar sana, yang masih duduk buat kira kira...buatlah keputusan cepat ya.  Kepada yang di luar sana yang asyik memberi seribu alasan....sudah sudah la  tu.... jika anda hendak..buat aje...dengan bersungguh sungguh. Keep connected selalu dengan mentor atau enroller anda. Jika mereka boleh....anda juga boleh.


Share this page dengan your fren . Sekurang2nya anda telah membantu kawan2 anda membina semangat dan keyakinan diri yang sebenarnya tidak ada apa yang mustahil jika kita bersungguh dan dgn keizinanNya.


Together To The Top
Siti Hajjar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...