Tuesday, January 10, 2012

DL Sharmila - Sibuk bukan alasan

Salam. Hari ni pun nak cerita lagi pasal kejayaan rakan2 kita di Vemma. Seronok melihat ramai yang berjaya. Tak salah rasanya kita share kejayaan mereka dengan anda semua kan... Jadikan ia perangsang untuk anda berjaya juga. Believe to see...not see to believe ... Itulah pegangan yang diamalkan oleh Leader kita yang seterusnya ini.  Moto yang sama dengan CEO Asia kita dan juga jutawan pertama kita. Jika kita nak berjaya, ikut apa yang orang berjaya dah buat...betul tak.

Beliau yang saya maksudkan ialah Diamond Leader kita , Pn Sharmila Lamzah. Berjawatan tinggi...dan amat sibuk, almaklumlah ..bekerja di institusi kewangan. Saya paham sangat tu...saya pun orang bank dulu..he he...Itu cerita dulu dulu la... Dengan matlamat yang jelas dan keazaman untuk berjaya yang tinggi, akhirnya beliau berjaya juga. Sibuk dengan tugasan harian juga bukan penghalang. Tahniah! Jom kita lihat testimoni beliau.







Salam Sejahtera,


Saya, Sharmila Binti Abdul Rashid seorang ibu yang bekerjaya.  Saya bermula dengan VeMMA pada  April 2011.  Pada ketika itu saya memang sedang mencari peluang menambah pendapatan atau pun pendapatan kedua.  Saya berjumpa peluang di VeMMA melalui  Facebook.  Pada kali pertama saya membaca website upline saya iaitu Pn Jamaliah Ghazali,  ada beberapa perkataan yang menarik perhatian saya iaitu BELIEVE TO SEE NOT SEE TO BELIEVE. 

Kerana “Believe To See” peluang yang ada di VeMMA, saya terus membuat keputusan untuk bermula.   Walaupun sibuk dengan kerjaya saya di sebuah bank dan juga ibu kepada 3 orang anak yang mana pada tahun 2011, 2 daripada anak saya menduduki peperiksaan UPSR & PMR,  saya masih mampu  buat bisnes ini kerana ianya boleh dibuat secara “part time” melalui offline dan online.  Saya ni juga “rabun IT” tetapi dengan VeMMA saya telah belajar membuat website dan juga mengendalikan web hosting. 


Sibuk bukan alasan untuk join event vemma dan bertemu rakan2 vemma yang sgt positive.




Alhamdulillah penghujung 2011 membawa banyak kegembiraan kepada saya dan keluarga kerana anak saya telah mendapat 5A dalam UPSR dan 8A dalam PMR serta setelah 8 bulan bersama VeMMA, pada December 2011 saya berjaya mencapai rank Diamond Leader.  Ini semua adalah berkat usaha yang  tidak mengenal jemu walaupun dalam kesibukkan dan juga sokongan daripada team.

VeMMA  is about friendship and People Helping People.   Semua orang boleh menjalankan bisnes ini dan rebutlah peluang yang ada di  VeMMA iaitu produk yang sangat bagus dan pendapatan yang lumayan.


Jumpa anda semua di Puncak Kejayaan!!!


Sharmila..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...