Monday, January 9, 2012

Suri rumah pun boleh berjaya di Vemma- DL Suriana Yaacob

Salam semua. Sejarah telah membuktikan, sesiapa pun boleh berjaya di Vemma. Ada student lepas SPM pun boleh buat, student baru habis U pun boleh buat....tukang jahit pun boleh buat....makcik dan pakcik yang dah pencen pun boleh buat.... Mereka bukan setakat boleh buat..malah boleh sukses dan mencapai tahap leader di Vemma.

Kali ni saya nak share Testimoni Hebat seorang suri rumah, Puan Surina Yaacob. Jom kita lihat testimoni beliau dan jadikan pembakar semangat untuk anda berjaya juga. Anda buat..anda dapat. Vemma ni lubuk duit...!



As salam.

Saya Suriana Yaacob seorang surirumah. Biz Vemma adalah MLM saya yg ke 3. Dimana biz2 yg saya join sebelum ni semuanya gagal. Niat dihati nak tambah harta,tapi duit poket kita pula yg banyak habis.Tapi di Vemma saya mendapat income yg sangat lumayan(saya surirumah mana ada gaji,tapi di Vemma saya mendapat gaji sehingga 4 angka seminggu..WOW sungguh HEBAT).Bisnes Vemma sangat berlainan dgn Biz lain.Vemma THE BEST.



Rajin menghadiri majlis majlis ilmu bersama rakan vemma yang lain


Saya seorang surirumah yg x tahu IT sebelum ini,saya cuma tahu FB saja itupun anak yg tolong buatkan.Tapi itu bukan alasan dimana ada kemahuan disitu ada jalan.Di Vemma kita diajar dr A-Z.Dari 0 saya dah pandai serba sedikit ttg IT dgn bimbingan leader2 hebat di Vemma.


Y (Why) saya sangat kuat dimana saya mempunyai 6 org anak yg mana semuanya bersekolah.Dimana ia memerlukan perbelanjaan yg sangat besar. Jadi saya perlukan lakukan sesuatu utk membantu suami saya.Alhamdulillah saya dipertemukan dgn Vemma.Walau pd awalnya suami kurang yakin kerana sejarah lalu saya yg gagal dlm biz ini.Tapi Alhamdulillah suami tetap menyokong saya.Kini saya dapat membantu suami saya dan yg paling seronok sekarang saya SUDAH BEBAS BERBELANJA.Maklumlah dah ada duit sendiri.SYUKUR ALHAMDULILLAH.

Keluarga adalah WHY saya yg utama Ketika menghadiri Konvensyen



Moto saya BADAN SIHAT INCOME DAPAT.Di Vemma saya dapat KESIHATAN,INCOME YG LUMAYAN & KAWAN2 BIZ YANG SENTIASA MEMBANTU 1 sama lain di saat kita memerlukan. Sehingga saya berada di tahap ini ia merupakan 1 KEJAYAAN buat saya yg kini seorang BUSSINESSWOMEN.


GO GO GO VEMMA.KEJAYAAN MILIK KITA SEMUA.

Suriana Yaacob



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...